Известие

Collapse
No announcement yet.

Спортни амортисьори на обикновени пружини

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от dani_alfata Покажи съобщение

    какви пружини да взема от какъв мотор е по добре 2.4 дизел 2.0 бензин ?

    искам да си ми вози добре и да не ми жули ??
    От жтд ще се вирне предницата, двойка и 1.8 имат еднакви пружини......
    Къде точно опира отпред - в калника или подкалника?
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #17
      ми като е гледах точно подкланика има някава като планка от ватре и опира в нея декем в подкалника е

      направо не може да се кара одеве се привирам и карах с 60км и катто мина пред предпяствие и жили

      каже какво да правя че ще си сасипа колата и гумите а онзи ден ги сложих
      Alfa Romeo 145 junier -на части/Alfa Romeo 2.0 QV НА ЧАСТИ/Alfa Romeo 156 2.0 TS GTA-Продадена/
      Аlfa Romeo 155 1.7ts-Продадена/Volvo V70 2.4 140 1999g-Продава се/Настояща Volvo V70 2.0 TURBO AWD 226(За сега)Кончета!

      Comment


      • #18
        Kолега,ако сложиш обикновени пружини на спортни амартисори
        верно,ще се вдигне колата но пак ще продалжи да ти опира отзад
        с 2'ма 3'ма,поради това,че обикновените пружини са по-меки
        и тесните гуми не опират в подкалника а твоите са доста широки.
        Няма да навредиш на амартисорите,просто колелата ти са широки и високи
        от колкото може да ти понесе това окачване,
        по скоро си за 215 както споменаха колегите,пробвай я с 215 45 17 отзад,
        и аз мисля да слагам такива,че и на мен ми опира като преминавам
        по-бързичко през спящ полицай на пример,а не сам със спортно.А до колкото разликата му калник гума,
        провери си амартисора има вероятност да е заминал демек ако е мазен?
        Дано съм ти бил полезен.
        156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
        KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
        Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
        Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

        Comment


        • #19
          ми не знам вече

          до онзи ден колата беше с 205 55 16 от пред нямаше проблеми но от зад пак си опираше ...........???? а отзад амортисиорите нямат никакво износване 3-4 пати сам е дигал да ги гледам и им няма нишо

          накрая мисля да си махна спортното и да си сложа обикновено окачване и да нямам проблеми поне така мисля колата като се дигне повече и не трябва да опира поне като е с 2-3 човека аиде с повече може но се надявам с по малко хора в нея и нормално окачване да е добре

          който има желание за това окачване да пита решен сам пахам го да нямам проблеми
          Alfa Romeo 145 junier -на части/Alfa Romeo 2.0 QV НА ЧАСТИ/Alfa Romeo 156 2.0 TS GTA-Продадена/
          Аlfa Romeo 155 1.7ts-Продадена/Volvo V70 2.4 140 1999g-Продава се/Настояща Volvo V70 2.0 TURBO AWD 226(За сега)Кончета!

          Comment


          • #20
            Колега със спортно окачване съм, 45мм отпред е смъкната, 40мм отзад. Гумите са ми 215/45/17, джнатите са модел Алесио, 7.5j.
            Наблюдавал съм я, отпред при пълен завой минава на 3-5мм от подкалника. Отзад с трима не опирам но както казах и там е на косъм.
            Това е оптималното за гуми според мен, 225/45 е висока спрямо 215/45....и по широка. Джантите ти са доста изнесени...просто най-безопасно за колата и лесно е да смениш гумите...щото да сменяш окачване си е цифра и определено ще се развали малко визията/стойката на колата.
            Успех!
            sigpic
            Gulfstream G650 with Italian design...

            Comment


            • #21
              Ето задна 225/45/17 с нормално окачване.Click image for larger version

Name:	IMG_0930.jpg
Views:	1
Size:	89.3 Килобайта
ID:	2299346
              Наистина стоят по високо, но пружините са по-меки и като се натовари отзад пак кляка и опира при по сериозно лашкане. Спортното трябва да е по-стегнато. Колко ти е ET-то на джантата? Тези са J7,5 ET30,5 и няма проблем с двама отзад.
              Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
              Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
              Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

              Comment


              • #22
                мойте са 225/45/17
                джанти 8инча ет 35
                Alfa Romeo 145 junier -на части/Alfa Romeo 2.0 QV НА ЧАСТИ/Alfa Romeo 156 2.0 TS GTA-Продадена/
                Аlfa Romeo 155 1.7ts-Продадена/Volvo V70 2.4 140 1999g-Продава се/Настояща Volvo V70 2.0 TURBO AWD 226(За сега)Кончета!

                Comment


                • #23
                  Kато цяло поне за мен проблема идва от това че гумите са 225/45 , аз също съм със "спортно" окачване и бях с 4 17-ки 225/45 и отзад дори с мен и още един човек закачаха леко с висока скорост на неравност , сложих 205/50 (уж за проба , вече втори сезон ги търкалям )и заспа. Отпред сложих 215/45 и също така вече не закача , няма смисъл от смяна на окачвания и т.н. успех!!!
                  Alfa Romeo 145 1.4 16vEX
                  Alfa Romeo 156 V6quadrifoglio EX

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от dani_alfata Покажи съобщение
                    мойте са 225/45/17
                    джанти 8инча ет 35
                    Моите джанти са същите параметри,както и гумите,но съм с някакво средно окачване/не на земята като твоята но не е и щъркел/и не търка никъде.Според мен е добре да смениш пружините с нормални на тези амортисьори,ще се вдигне малко ще е добре.Иначе тая джанта не е за гума 215 ще е много голяма грозота.Може да пробваш със нормална пружина и гуми 225/40.Това е моето мнение.Успех в начинанието.
                    sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

                    Comment


                    • #25
                      Така и неразбрах къде точно от гумата опира ,по бордовете в страни или отгоре по протектора,някой фланец да я изнесе малко навън с няколко милиметра няма ли да помогне ?Че иначе монтажа на нормалните пружини може да се окаже само гимнастика?http://www.avtogumi.com/bg/tires_config/index.php тук има калкулатор за диаметрите и излиза ,че си 2 мм по -голям диаметър от мойте ,така че не вярвам диаметъра да те бърка.
                      Last edited by 546; d.m.y г., 01:22.

                      Comment


                      • #26
                        от пред опира в подкалника
                        от зад опита в калника опира най вашната част на гумата
                        ако е заглегам долу ниско там е излезнала с около 3 см наван

                        един казва че няма смисал от пружини
                        друг че ще има
                        то едни пружини 60 и още 30смяната са 90-100лева
                        ако взема гуми 215/45/17 с ми кам 150-160лева

                        чуда тииииитттт и окачване не мога си карам колата с тия гуми а е много устойчива не марда от пътя ???/
                        Alfa Romeo 145 junier -на части/Alfa Romeo 2.0 QV НА ЧАСТИ/Alfa Romeo 156 2.0 TS GTA-Продадена/
                        Аlfa Romeo 155 1.7ts-Продадена/Volvo V70 2.4 140 1999g-Продава се/Настояща Volvo V70 2.0 TURBO AWD 226(За сега)Кончета!

                        Comment


                        • #27
                          Ръгай фланци отпред,и ако има начин срежи ръба на калника отзад.Много ясно, че е по-стабилна-ти си я смъкнал с 5-6 см май,за сравнение кони имат комплект -4 см.Май ще се окаже ,че на 8 цола офсета от35 може и да е малък от пред и голям отзад при толкова снижена кола.

                          Comment


                          • #28
                            Колега намери някой джанти 17 цола с гуми 215/45 и виж как ще е!?
                            Преди да правиш каквото и да е било...А дали гумата ще е 215 или 225 голяма разлика няма...стабилна е заради окачването най-вече!
                            sigpic
                            Gulfstream G650 with Italian design...

                            Comment


                            • #29
                              Русия е прав,но на GTA баш ще му мязат 225,особено при толкова ниска кола.Файдата ще е предимно визуална,едва ли ще усетиш голяма разлика от общо 4 см повече гума на асфалта,много по важно е гумите да са нови на години и с подходящо налягане,ако ще се силиш по завоите разбира се.Има едни гумички дето се поставят между витките на пружините при вдигнат на крик автомобил,след като ги сложиш повдигат колата с малко и за кратко-докато пружината ги среже.Във Варна съм ги купувал преди 9-10 години по 1-2 лв. за брой от магазин за авто аксесоари,потърси и ако намериш пробвай,возията е трагична ,но поне ще си изясниш дали ще суркат при по-висока кола и после ще решаваш дали да сменяш гумите или друго.
                              Last edited by 546; d.m.y г., 11:17.

                              Comment


                              • #30
                                Приятел си кара бмв-то с 225/45/17 и на мен ми се виждат висико тези гуми, все едно са на 205/50...аз лично не би х сложил такава гума!
                                Ако си от Русе или имаш път насам, пиши ще ти услужа с мойте джанти с гуми за една проба...7.5j, 17', 215/45/17
                                sigpic
                                Gulfstream G650 with Italian design...

                                Comment

                                Working...
                                X